vineri, 6 ianuarie 2012

Melos



Opresc din frig doar tremurul de ierburi
Şi-mi pare vântul chiar o întâmplare
Când caut ochii verzi în ape tulburi,
De cercuri se desprind dintr-o mirare.

Spirale-n ceaţa unui gând feeric
Precum coloanele de fum în goluri
Se răsucesc în mine alegoric,
Apoi parfum strecoară-n alb de boluri.

Fantasme număra-vei într-o doară,
Vei recunoaşte chipu-mi în zăpadă
Când tot albastrul tău din călimară
Va presăra, nebun, iubiri – grămadă.

Şi-atunci voi scrie-n file vindecare,
Iar lutului în taine-i voi pătrunde,
Să nu-mi mai spui nicicând: “Atât mă doare
Când nu te ştiu aici şi-mi plâng secunde.”

5 comentarii:

  1. se poate? chiar se poate scrie in file vindecarea?
    ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ştii? Cândva nu credeam aşa ceva. Azi, după vreo mie şi ceva de texte, pot spune cu mâna pe inimă: DA:
    anna

    RăspundețiȘtergere
  3. "Şi-atunci voi scrie-n file vindecare,"

    NU EXISTA VINDECARE!!!...doar simularea ei

    RăspundețiȘtergere