miercuri, 9 mai 2012

Esenţe de credinţă

Coboară-mi azi în iriși lumina împletită,
 Un zâmbet de madone să-mi netezească fața,
 Să-i pot așterne clipei, tăcută, dimineața
 Când soarele se-arată sub zarea Ta boltită.

 Nu mă-ntreba de crucea pe care mi-ai sortit-o,
 În lemnul ei cuminte îmi stă toată credința
 Zâmbi-voi spre amaruri, purta-voi neputința
 Răstălmăcind durerea ce-n brațe mi-ai zvârlit-o.

 Mai toarnă-mi în tăcere acorduri de iubire
 Pe struna vieții mele arcuș să poposească,
 S-arăt că fără tine nu poa' să glăsuiască
 Nici palida tristețe, nici bucuria-n fire.

 Îți simț mâna pe creștet. -Ai obosit, copilă?
 Mi se perindă-n suflet atâta nălucire ,
 Privesc lung spre icoane și multă strălucire
 Mi se așterne-n cale, iar Tu mă-mbraci cu milă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu