marți, 28 mai 2013

tranchilizant?!


1. sub corzi frica mea se numeşte adânc imposibil să nu trec vocea înlăuntrului meu vine dintr-un ziar cu veşti bune pe care tocmai ce l-a aruncat băiatul cu bicicletă în faţa casei bătea vântul dinspre fluviu un pescăruş cu ochii tăi în cioc sinistră moarte sub ploaia căzută azi noapte nu ştiam de ce nu pot dormi

2. un pumn de pastile să-mi rezolve insomnia cişmigiul tău pierdut într-o vară când nichita n-a fost de ajuns pentru mânuirea pietrei vinovată plăsmuire să mă oprească în drumul spre atriul obosit de palpitaţii o uşă se închide alta se deschide puteai să tragi un oblon oricum nu se cunoaşte deseori e întuneric în inima ta

3.schimbi arunci înnozi verbe într-o imagine sepia femeile se ţin alături numai să nu le încurci cum faci de obicei cărţile se păstrează în bibliotecă banii în conturi într-un ciob de lună laşi un vârcolac - jocuri prin insomniile uneia dintre ele se spune c-o iubeşti dar ştii cum e gura lumii pământul n-o astupă

4.nu ai ce pierde sărăcindu-mi sufletul câştig - a lor va fi împărăţia - tu m-ai uitat demult

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu