vineri, 15 februarie 2013

En recherchant Eve...

Patine
Patine să-mi daţi
Striga îngerul
S-alunec prin ochiul femeii
De gheaţă
Îndelung prin grote
S-arunc suliţe de sunet
Ivoriu

Sunt veriga lipsă dintre înger
Şi femeie
Mă cauţi
De la începuturile păcatului
Şi încă nu m-ai găsit
Oare m-am ascuns atât de bine
De tine?

Din sticliri de oglindă
Fur lumină
Şirag de pietre albe
Ce sparg vitralii
Dincolo de irisul Evei
Soare încremenit
Oare pe unde se odihnesc fulgerele
Şi pe care apă
Tălpile umblă fără încetare?

Degeaba priveşti în spatele măştilor
În afară de mirosul usor de pudră
Şi transpiraţie
Nu vei găsi nimic
Acelaşi chip
Matrice zămislitoare de înger
Sau daimon
Deci
Nu sunt decât dacă vreau eu
Să fiu
Iar tălpile mi le încălzesc
Cu gândurile tale…

Dans inegal de linii
Şi puncte irosind
Ninsori amnezice
Care cad, cad şi îngheaţă
În ochiul femeii...

Patine
Patine să-mi daţi
Să lăsăm frigul să pătrundă
În noi
Dincolo de păcat...


we

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu