joi, 7 februarie 2013

Dansaţi?

Îmi invit pescăruşii la bal
Dunărea albastră
În zbateri de aripi
Un, doi, trei, un, doi…
Ardem penele de gală să ne încălzim
E frig în sală
Şi întuneric
Ne călcăm din când în când pe aripi
Da’ ne place
Dansezi, iubi ?

Numele meu plutind
Prin camera albastră
E linişte
Macaralele au căzut în patima casării
Şlepurile abia îşi mai târăsc oasele
Îmbătrâneşte şi fierul?
Ne trecem şi noi?

Aşa îi numesc de ceva timp
De când te cunosc pe tine
Balerini…
Dansatorii cerului
Dând rotocoale ideii de înălţare
Sau căderi…
Ţii minte ce dulci sunt căderile ?
Golul din stomac
Şi pulsaţia vibratorie a inimii
În timpane
Dacă trăim din amintirea zborului
Ai dreptate
Îmbătrânim, iubi…

Tăiem aerul
Aşa cum împingem vâltorile
În care dansul ăsta ne alungă.
E cineva în stare
să nu iubească muzica?
O gamă cu trepte
Eu urc, tu cobori
Tu urci, eu cobor
Şi unde-i punctul în care apa
Să ne prindă pe amîndoi?
Nu văzusem
Când cerul a început să plângă...
Nod
nod împletit din căutare deveneam.

Dansaţi?
Te întreb în timp ce orchestra
Picură primele acorduri
Prin penele tale
Acum urcăm cu ochii închişi
Dansul ne e spirala către lumină
Să ardem
(îmi spui)
Să ardem (îţi răspund)
Şi totul în jur devine lumină…

a&g

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu