joi, 5 septembrie 2013

trudă



1.ea n-a dispărut m-a pălmuit doar cu o încercare nu se câștigă aerul cu bucata îți trebuie un cer întreg pe care să scrii ” ești frumoasă” numai atunci cuvintele fredonează prin pielea ei trec libelule în vara ce numără greieri deținuți într-un lagăr de tăceri condamnați să ne respire prin vene se dă încă o luptă pierdută iubirea printre spirale de fum crematoriul lucrează

2. au săpat un șanț mult mai adânc am crezut în tine am găsit numai umbre se urcă și coboară înșirând zilele mele pe o ață subțire trec furnici de fericiri când mi se deschide o ușă intru trag sufletul după mine cât de bine cunoaștem rotirea - gura înfometată în povestea nopților ce nu s-au născut

3. știu să plâng toate drumurile merg spre nedăruit din copacul singurătății mele nu se vor mai rupe frunze de început n-ai cum săracule adună lacrima și fă-o stele pentru cununa morții ei vei avea nevoie să scuturi iernile de fluturi mansarda se hrănește cu friguri

4. nu te mai pot atinge…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu