vineri, 21 septembrie 2012

Exerciţiu... cu destinatar 103 - mansarda cu fluturi albi, fluturi negri

ţi-aş spune că eu locuiesc la mansarda
unde au înnebunit fluturii
de prea multă iarnă şi poate nu m-aş teme de ei
dacă aş şti că toate cuvintele
n-ar fi călcate în picioare de oamenii cai
veniţi să-mi ucidă fluturii
fluturii mei albi, fluturii mei negri, iubitule
ţi-aş spune că-n ochii luminii
am strecurat toate cântecele
ca un deţinut sortit
să nu facă altceva decât să te asculte
îndelung răbdător şi cu atâta dragoste
încât până şi oamenii cai s-ar îndura
 şi-ar îngenunchea
măcar pentru o clipă
cât să respire în pace
 fluturii mei albi, fluturii mei negri, iubitule
ţi-aş spune că-n mansarda cu fluturi
doarme un poet
însă oamenii cai ştiu cum e să curme somnul
şi-atunci singura soluţie
e să-mi ucid eu fluturii albi, fluturii negri, iubitule

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu