miercuri, 18 aprilie 2012

Birdie 19 - Avem suflet, poftă bună...

M-aş hrăni.

Mi-e al dracului de foame, Birdie!
Atâţia viermi cu haine de paradă
ca-n primăvara asta chiar n-am mai văzut.
În ierburi stau ca la ei acasă,
îi ţin buruienile în braţe
şi le suflă-n ureche numai de bine.


Ziceai de fluturi?
Cum să le smulg eu aripile, nebuno?
Prefer să-i privesc -
se ating în aer, se iubesc
şi eu uit de foame...
cu dragostea nu-i de glumit, ce naiba?!


M-aş hrăni.
În sufletul meu e destul.
Ce dacă nu-i mai pasă?
Când va veni acasă, o să-şi pună pofta-n cui.
Cu paralele lui poate să-şi cumpere orice...


S-a adus peşte la Leonida?
Asta ziceai?

2 comentarii:

  1. Tu stii mai bine ce se intampla cu viermii.
    Iar despre fluturi...numai de bine. Doar e iubire, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Viermii se pot transforma...asta dacă nu-i striveşte cineva cu talpa ...

    RăspundețiȘtergere