joi, 12 aprilie 2012

Birdie 18 - despre naivitate

mă iar au fript ăştia scrumbie
eu credeam că e ceaţă
şi planoarele noastre vor da de belea


într-o zi cineva m-a confundat cu un zmeu
se prefăcea că suflă
şi voia să mă-nalţ
Doamne mirosea a şliboviţă
cum era să-l cred pe cuvânt
când nu-şi împleticea degetele, ci doar limba

eu îi vorbeam păsăreşte
el îmi spunea că se răceşte vremea
i-a spus una de la meteo cu fusta scurtă
când se uita chiorâş la ea prin sticlă

l-am sfătuit să nu creadă
Dumnezeu udă gurile proştilor cu bârfe
şi pământul cu ploaie

încă miroase a scrumbie
numai eu visez peştişorul de aur

auzi Birdie fraierul ăsta e nou pe aici
zice că... şapte dintr-o dată
şi nebunul ăla spunea doar de trei

să mai crezi în oameni şi-n poveşti

hmmm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu