sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Stare de veghe




Ţi-am vegheat ploile
să nu rupă din maluri;
mi-ai fi curs prea mult
cu iubire şi n-aş fi meritat
să primesc.

Ţi-am vegheat ploile
să nu-ţi inunde inima
în care fluturii nasc visuri
pentru flori însingurate
şi cu nume de femei.

M-am mirat alături de tine,
am respirat lumină
şi m-am ascuns în frumuseţi
pe care, dezorientat,
nici nu le bănuiai.

Ţi-am vegheat ploile,
ca să te poţi bucura
de mersul prin iarba
sufletului meu,
încolţind mereu
într-o iubire
cum nu s-a mai întâmplat

3 comentarii:

  1. Ana, felicitări. ai scris niște rânduri fabuloase. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut ca imi urmaresti blogul. Mi-am schimbat adresa. In caz ca mai vrei sa intri din cand in cand ma poti gasi aici. O zi buna :)

    http://anticamerad.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere