sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Scurt



Eu n-am să-ţi mai privesc
nici măcar umbra
pentru că-n ochii mei
lumina vede doar adevăruri
nicidecum urme lăsate de treceri
pe străzile altora

lătratul vreunui câine
ori ţipătul vreunei păsări
îmi va aminti câteodată
c-am putut să te strig
c-am putut să te aud
c-am putut să-ţi cuvânt
fără să mă gândesc la viitor
fără s-ascult ce-mi spunea prezentul

azi număr bucăţile de humă
din care-s făcută
le întregesc trecerea c-un zâmbet,
chiar dacă-i amar
număr stolurile de cocori
imaginându-mi că nicio iarnă
din viaţa mea
nu va mai fi la fel...

Un comentariu:

  1. ...azi numeri bucatile de huma
    ...si maine cand linia trece fara eu,
    mai trista iti va fi amintirea din urma
    cand vei vedea caci fericirea era DUMNEZEU!
    Satula de scris si de citit, chinuita mereu
    de constiinta treaza ce linistea o curma,
    ...de aceea asculta-mi azi sfatul meu;
    ...si cauta a vietii tale cununa.

    RăspundețiȘtergere