sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Concesiv!



sursa foto photodom.com

Mi-este dor de-alesătura
Pusă-n margini de cuvinte,
Când în hartă-i doar ruptura
Şi pe câmpuri oseminte.

Mi-este dor să-mi fii lumina,
Căpătâi să-nsenineze,
Somnul meu e balsamina
Visurile să-ţi vegheze.

Pune-n aer răsuflarea
Vânt să-mi fii acum, devreme,
Eu să-ţi fiu mereu chemarea
Strigă-mă! Nu te mai teme!

Îmi privesc închipuirea,
Ştiu că n-ai să vii spre mine,
Şchioapătă-n eter iubirea
Ochii-mi plâng, nu pot s-aline

Cântecul ce mă-nfioară
Când în ţarini vine iarna,
Chiar de-ar fi a mia oară,
Voi deschide iar lucarna.

2 comentarii:

  1. alegi niște fotografii formidabile după photodom.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihai, am descoperit cu ajutorul unui prieten pasionat de fotografie site-ul!
    Recunosc, este una din pasiunile mele-fotografia-am un ochi bun şi scrierile mele se asociază pe fiecare imagine aleasă; nu fac nimic întâmplător!
    mulţumesc!
    anna

    RăspundețiȘtergere