marți, 20 noiembrie 2012

Exerciţiu cu destinatar 144 - eliptic

Moto:
când sunt cu tine nu mi-e frică de nimic, nici măcar de război
replică din filmul Zboară cocorii

1.trec orele în şir indian, mi-e dor îmi spui şi sub geana unei seri uitate sub ploaie ochii mei umezi se cufundă în cercuri, unu, doi, trei,copilul aplecat deasupra apei numără glasuri, îl ajut să le strângă, în palmele sale sunetele sunt albe, coji de mesteceni pieptănaţi de furtună, furtuna din noi, iubitule

2.Frica de moarte e un fruct bolnăvicios al zorilor suferinţei, curăţ de praf Caietele lui Cioran

3. umărul meu singur, nescuturat, încă puţin şi-mi vor îngheţa vorbele - vinete ca nişte păsări decojite de zbor, în pământul făgăduinţei caut rădăcinile, mă oboseşte neliniştea şi-mi umplu sertare lăuntrice, închid în unul inima, în altul înfloresc bucăţi de suflet, las spre final respiraţii, să nu-ncurc mersul altor treceri prin viaţa ta

4mi-e frică de mine, spuneam, de iernile care se prelungesc neaşteptat, mă pliez pe o tăcere, în gesturi caut ieşiri din labirint, să nu mă uiţi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu