miercuri, 21 martie 2012

În ramă stacojie...

O bănuială-ţi sunt mereu sub geamuri
Şi necuprinsul gândului ce doare,
Să mă opresc şi-n timpul care moare
Să dăruiesc, de muguri gem în ramuri?

Strig vântului să nu mă ispitească,
Mai bine duh în trupuri vechi de tină -
Un gest suav de ploaie fără vină
Ce n-a uitat nicicum să dăruiască.

Vor fi tăceri. Ne vom privi cu teamă.
Sub sticle sufletele pier în ceaţă.
Când primăvara-şi pierde o năframă,

Să nu mă-ntrebi de ce sunt sloi de gheaţă!
Lăsasem doar iubirea mea-ntr-o vamă
Şi-n ramă stacojie-un semn de viaţă.

4 comentarii:

  1. Ea...

    "Un gest suav de ploaie fără vină"
    Iubirea - pasăre în colivie -
    Și sufletu-i ce lumea o-nsenină -
    Captivă într-o ramă stacojie.

    RăspundețiȘtergere
  2. captivă, oare cine înţelege
    şi câte clipe să mai pot răbda?
    mulţumesc, elena mea

    RăspundețiȘtergere