marți, 20 martie 2012

Amelly 19 Dans în oglindă




Nu-ţi fie teamă, Amelly
dansul meu în oglindă nu alungă nuferii
sunt femeie de apă
şi înfloresc în amintiri
cum ochii ploii se deschid
când pământul strigă de sete

doar sticla aceasta ne desparte
îmi imaginez că mă desprind -
o pasăre strigă
atunci te rog să pleci
în urma ta vântul şi umbrele
pe tavanul unde stelele nu mai au loc
şi atunci se scutură

apa tremură şi oglinzile fug
aici nu e loc pentru cioburi
aici nu curge sânge
şi nici răni nu se deschid

eu mă cufund în adâncuri
strâng tăceri de lebădă
şi pregătesc o nouă coregrafie
pentru dansul meu în oglindă, Amelly

ştiu că într-o zi vei reveni...

2 comentarii:

  1. ...nu, nu va reveni, doar in versul tau minunat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Amelly va reveni cu siguranţă. Amelly e poate femeia înălţată în ploaie...e sus, e sus..

    RăspundețiȘtergere