luni, 10 decembrie 2012

Mâinile

Moto:
"Iubeşte-mi mâinile
Şi ochii
Şi iartă-le nevrută vină
Că prea târziu veniră-n cale-ţi
Şi prea curând se duc de tot ...
Dezleagă-mi sufletul de vină
Că în curând n-am să-ţi mai pot
Aduce-n mâini
Şi-n ochi
Durutul,
Târziul zâmbet de lumină ..."
Elena Farago – Iubeşte-mi mâinile

Mâinile –
“poemele cu faţa-n jos”
împletire
degetelor leagăn
scris nevorbit
mirare
sunet înalt spre un cer
unde toate întrebările
îşi caută lumina
porţi
infinitului din inimă deschise
drum pe clape
cântec pe trup
loc de popas pentru cătuşe
întemniţat când eşti, poetule
de florile bucuriei mele
de a-ţi fi
ori cele-n care Blaga îşi lăsa
cenuşa
“frumoase mâini”
iubindu-ţi trecerea prin mine
tăcută
când umbră-ţi sunt
nevinovată
femeie arbor
încrustată-n pielea ta

sub dinte
mâna mea se scrie iar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu