duminică, 10 octombrie 2010

Infernal



sursa foto Tony Scherman


Bruce Hornsby - Mandolin rain
Asculta mai multe audio diverse





Distanţele nu lasă puncte
în drumul lor
şi nici secunde
topite-n ceasuri lungi de dor
şi-acum mă tot întreb pe unde
deşert şi trist, rătăcitor,
mi te-a lăsat o toamnă rece
prin vânt
sau prin frunziş de foi,
prin glasul brumei care trece
arzând ce-a mai rămas din noi.

Distanţele nu se revoltă,
n-au planuri
şi nici hărţi de pânză,
ele se-afirmă şi dezvoltă
ca şi lumina mea difuză,
când, pe furiş, privesc spe tine
în noaptea primului păcat,
umplându-mi gol de pe retine
cu zbor curat şi fermecat.

Distanţele ne ţin de mână
e rece-n noi
în timp prezent,
în punctele ce se amână
ne este pasul iar absent,
doar o ideea creionată
în toamna ce ne-a împărţit egal
în lacrimă se mai desfată
de-aceea-mi plouă...
infernal!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu