sâmbătă, 19 februarie 2011

Aproape



sursa foto Pixdaus.com

"Primejdii dulci alcătuind sub gene,
mi te iveşti istovitor de dulce
cu sânii bulbucaţi zvâcnind să culce
pe ei sărutul lutului, alene."

Primăvara- Nichita Stănescu


Nu pot să te cuprind
în palma-ntreagă,
eşti prea hulpavă şi îngrozitor de albă,
pe coapsă porţi un văl de murmur
şi-n păr de nor
parfum de nalbă.


Mi te doream în sânge
strecurată,
venin să-ţi sorb din cupele verzui,
strigam spre mugurii din ramuri,
mă înălţam pe vârfuri
şi crezui
c-am reuşit să te ating pe umăr,
dar n-am simţit
cum dintr-o dată
chiar lunecasem pe-o petală
în poala ierbii scuturată.


Tu-mi cânţi
şi-n struna-ţi de pădure
cu naiuri inserate-n pleoape
îmi zboară păsările care
mă fac să cred că-ţi sunt aproape.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu