marți, 9 martie 2010

Destin ascuns



sursa foto photodom


Dacă tu vorbeşti despre singurătate,
eu îţi voi arăta cochilii de melci
pierdute printre firele de iarbă

dacă roua nu ţi s-a uscat în podul palmei
aplecă-te să-i uzi
pentru că, altfel,
vor muri de sete în aşteptări interminabile
fără să-şi poată rosti necuvintele

Te-ai ascuns vreodată
într-o coajă de nucă?
acolo singurătăţile-s amare
şi timpul coacerii se lasă aşteptat

când are loc,
vin maiurile să bată destine,
iar pământul este stropit
de sângele lor

nimeni nu le înalţă cruci
nu le cântă imnuri
ci doar se grăbesc să se înfrupte...

3 comentarii:

  1. intr-o coaja de nuca
    incercat-am intr-un timp
    sa-mi cresc neimplinirile
    sa se coaca la vreme de toamna
    n-am reusit decat
    sa inchid intr-un timp
    amar
    ca si amintirile nedigerate

    tot mai vin maiurile
    oare?

    :), mini

    RăspundețiȘtergere
  2. simt că primăvara asta o să-mi însereze privirile
    poate mai mult decât a făcut-o vreodată

    RăspundețiȘtergere
  3. mesajul poemului este sfâşietor
    "vin maiurile să bată destine,
    iar pământul este stropit
    de sângele lor

    nimeni nu le înalţă cruci
    nu le cântă imnuri
    ci doar se grăbesc să se înfrupte... "
    în destinele lor văd destinele oamenilor care dăruiesc fără a primi nimc în schimb.

    RăspundețiȘtergere