duminică, 10 ianuarie 2010

Joc...de fluturi





Spitalul De Urgenta - Fluturi
Asculta mai multe audio Muzica





Şi câtă iubire de cuvinte
să mai pun în cupa iernii
ce-mi îngenunchează pasul
când jocul vieţii şi al morţii
îmi leagănă-n iluzii glasul?
Tu nu eşti sfânt
eu sunt efemeridă
tu-mi erai doar cuvânt
eu-crisalidă
îndurerată, floarea îmi plângea
un cântec
nici bocet, scâncet sau descântec
n-o mai oprea din ofilire
cuvântul era lujer
silaba-devenire
iar aerul din jurul lor
gusta tristeţea
căci fluturele-i trecător
ca tinereţea
şi câtă iubire de cuvinte
să pun în faţa ta, poete
nu mai am nopţi
ştii bine câte piruete
pot face-n zbor zidirile de fluturi
sunt doar vârtejuri de ninsori
de care să te bucuri
nu mai am nopţi
doar dimineţi în care talpa
mângâie iarba iscoditoare
ca apa de izvor
spre vale curgătoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu