marți, 10 august 2010

Păreri



"Sara"-A tribute to" Egon Schile"
sara de christopher

Nicio părare nu-mi trece strada
e prea cald
prea multă arşiţă-ntr-un zâmbet
ca un fald
din rochia verii de ceară

tu mă cuprinzi
în seară
şi foc de maci uşor aprinzi
în anotimpuri
să mă doară


mirări ce se ating
de ziduri tainice
în grabă
ca nişte iederi răsucind un aer
mi s-aşază pe obraz

când taci,
se-aude-n valul de atlaz
un cântec
şi Doamne, cât aş vrea
ca treaz
să fii când ultimul descântec
ne va uni,
când marea va înnebuni
uitând că albatroşii mor

tu eşti pe scenă
ultimul actor
şi-n grabă rădăcinile mi-ai smuls
cu sete
era un prim impuls
să mă răneşti,
deşi absente
privirile se tot jucau în taină

un val trimis ambasador
mă răcorea
deşi furtuna m-agrea,
voiam să mor
să uit de tot ce-am fost
cândva

un gând anost
nu mă răbda
şi-mi tot spunea în minte
să nu uit
cât de fierbinte
era cupa grea a zilei
când vara ne murea puţin
şi ultimul pahar de vin
se risipea
ca aerul torid pe chei
când dragostea ne încăpea
în carusel de căluşei


şi mie încă mi-era dor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu