marți, 9 noiembrie 2010

Zăpezi cuminţi




sursa foto andrei atroshenko

Zăpezile-s cuminţi
le-adăposteşte toamna-n buzunare,
eu aflu că mă minţi,
surâd
şi caut prin sertare
răvaşele pe care mi le-ai scris
cândva.

Mai simt şi-acum în nări
aroma miilor de întrebări
şi visul de gutuie
mi se suie
şui
pe gulerul cămăşii prea scrobite,
mi-e dor de tine,
mai vreau să te mai văd, iubite!

Tu însă iar la braţ cu toamna mi-ai plecat,
amantă plină de rugină,
cu chipul umed
şi brumat
priveai în urmă, spre lumină
şi nu-ndrăzneai
cuvinte să-mi dezlegi
te luase vântul;
nestrămutate legi
mi te-nrobeau în durele sintagme
de-atunci, iubite,
somnul nu mă mai adoarme.

Zăpezile-s cuminţi
le ţine-n palme cerul,
eu ştiu că tu mă minţi
şi nu mai ard în focuri fierul,
eu m-am călit
în iarna aşteptării seculare
ce mult eu te-am iubit
şi totuşi iar mă doare!

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru ceea ce postezi aici! Am preluat si eu de la tine cateva fotografii si le-am postat pe blogul meu. Sper ca nu te superi! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat!
    Dureros, tandru, plin de simțire!

    RăspundețiȘtergere