miercuri, 17 februarie 2010

Topire



sursa foto fotocommunity

M-am ascuns în sufletul
unui om de zăpadă
te-am privit trecător
cum îţi duci mâna la frunte
şi oftezi adânc

nicio iarnă nu seamănă cu alta
anul trecut a nins a necunoaştere
anul ăsta mi-a fulguit a răsărire
am primit în dar
stoluri de fulgi
şi aripi de fluture

dincolo de toate
doar o vijelie avea
să-mi rostească poeme
pe care doar gerul
le îngheţa în cuvinte

mâine vor suna cânturile,
mugurii vor trosni a răsărit
şi o nouă primăvară
îţi va şopti la ureche
o melodie

atunci
omul de zăpadă va fi doar
lacrimi pe obraji de pământ.



Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

  1. ană, mă laşi fără cuvinte...adică nu chiar...cuvinte am...încă prea multe...doar că nu îndrăznesc să le public :)) sună aiurea, nu???...spre ex....la blogul precedent acestuia...chiar aveam un răspuns în versuri...
    dar mă inhib...îmi dau jos pălăria în faţa talentului tău desăvârşit.
    şi da....te urmaream pe netlog....
    :P

    RăspundețiȘtergere