duminică, 21 februarie 2010

Feminin



sursa foto fotocommunity

Nicicând un mugure
nu va călca în picioare
lumina

de cele mai multe ori
între coaste de petale
se ascund primăveri întârziate
purtând povară de iarnă

parcă nu îndrăznesc
să-şi arate chipul
poartă obraz plâns,
au conduri tociţi în troiene
şi tremură cu teamă în glas

nu ştiu dacă o femeie
se naşte din mugur,
dar am simţit-o floare
în cântec
şi petală în zbor
poate de aceea păsările şi
lacrimile
sunt de genul feminin

Un comentariu:

  1. Scumpă prietenă...
    În aşteptarea dragostei...nu poţi să te înarmezi decât cu răbdare. Destinul nu îşi numără paşii precum noi secundele. Şi toate micile popasuri pe care le facem în Călătoria noastră, nu sunt decât nişte halte în drumul Fericirii. Pentru că undeva la capăt El sau Ea ne aşteptă.
    Întrebarea e....Tu eşti pregătită să-l primeşti???
    Ideea e...să nu devii conservatoare...cândva, cineva mi-a spus o vorba...mică dar cu valoare mare...Un şut în fund, un pas înainte.
    Eu cred că se aplică şi în dragoste.Condiţia e să înveţi din tot şi toate...măcar câte puţin.
    Eu văd în tine o romantică incurabilă în căutare de iubire totală, absolută. Poezia nu e doar artă, e chiar glasul sufletului.Pt cei mai mulţi dintre noi acea voce e mută, sau doar că nu ştim să o ascultăm.Dar pentru cei puţini...
    Şi cel mai curios lucru...e că poezia ia naştere din dorinţa obsesivă de dragoste şi iubire.
    Părerea mea....sunt multe de zis...dar nu am nici spaţiul...nici timpul necesar în această seară...Plec la muncă dar mâine...
    Păcat că în romanticul nostru oraş dunărean nu se organizează...Întâlniri între aspiranţii titlului de poet...
    Dacă te interesează mâine e pe undeva...pe republicii un PUB în care se va organiza un schimb de carte.Lasă-mi un mesaj şi o să revin cu mai multe detalii...

    RăspundețiȘtergere