marți, 2 februarie 2010

Îţi voi fi!




sursa foto fotocommunity


Voi rămâne-ntr-o iubire
Precum luna într-o seară
Va fi doar o amintire
În surâs curat de vară.

Pe un trup ce astăzi frige
Punem jerbe de ninsoare
Lăsăm lacrima să strige
Din noianele cu floare.

Ţărmurile-s prinse-n fluxuri
Valu-n noi se mai răstoarnă
Ne sosesc în ochi refluxuri
Vremea nu ni se întoarnă.

Ne iubim în perspective
Precum gândul în idee
Tu mă cauţi printre dive,
Eu nu sunt decât femeie.

Azi îmi eşti doar o visare,
Mâine clipa nesfârşită
Veşnicii copleşitoare
Îmi vor construi aripă.

Poa’să vină bruma iară
Peste trupuri obosite
Dintr-un colţ uitat de ţară
Eu voi străluci, iubite!

Şi-ţi voi mângâia uitarea
Şi adâncul de părere
Pasu-mi îţi va fi cântarea
Răsuflarea-mi, adiere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu