sâmbătă, 8 iunie 2013

des(prinderi


ca o bastilie trupul jinduind a eliberare prin mătasea unei nopţi interzise flutură macii e iunie spun la gândul că alt iunie mi te adusese în dar la masa unde împărţisem fricile printre rotocoale albastre de fum mă îneacă un plâns se răstoarnă carele de stele nu mă tem când strălucesc din interior îmi pleacă lumina se întoarce în cochilia melcului o talpă şi-a făcut rost de mers

irizări în curcubeu din privirea mea se mai naşte o culoare stinsă trecere pe şevalet cu umbre mă împresori “de novissimus” nici înger nici demon poate o formă alunecată din pânze egon schiele mă intrigă un gând impertinent strecurat în evadare zăbrele aurii domesticind aşteptarea păsării cât să nu i se termine cerul

scriem vocale prelungi ondulăm respiraţii prin fereastra inimii răzbate aerul uscat în cleşti ne stau rufele atârnate le schimbăm repetat în funcţie de anotimp it’s a summer day să-mi dezveleşti glezna de verde se curăţă paharul cu sorbituri mici ne amăgim existenţa mai bine colorăm frunze

vor cădea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu