marți, 21 ianuarie 2014

În(semn de frig



Cu mâini de ger mă-mbrățișa iar zarea,
Falangele de nori pocneau în vânt
Articulând furtuni, sporind chemarea
Dezlănțuirii mele în cuvânt.

Cu ochiul stins mă-ncumetam sub semne
Să strâng tăcerile-ntr-un loc ferit,
Aveau să mă rănească și, pesemne,
Le coboram cu grijă-n răsărit.

Spoream culori, mă cufundam în astre,
Eram petala unei albe flori -
Un borangic sub fulgere sihastre,
Un fluture sub geana unor zori.

Am înghețat. În inimă o gheară
A răsucit pumnalul crud, de fier
Când iarna strălucea și-a ei tiară
Privea înghețu-n care stele pier.

Un comentariu:

  1. am revenit si observ ca gasesc un alt stil, poate si timpul dar imi place :)
    nu am mai citit, in general, poezie si tin sa te felicit ca ai ramas fidela scrisului romantic

    RăspundețiȘtergere