miercuri, 16 mai 2012

Exerciţiu fără destinatar 4 - resemnare

dețin amintiri
 pe care păsările de pradă nu le pot atinge
 nici măcar moartea care îți da târcoale
 arătându-ți un bănuț strălucitor
 doar, doar se va tocmi cu tine
 să te vinzi

 de multe ori îmi place să mă privesc 
 să văd cum fuzionează risipa
 să-nțeleg de ce copacii se-ngână cu vântul
 în timp ce
 pe mine mă spulberă orice furtună

 dacă m-apropii
 ruinele se vor umple de flori
 dacă mă depărtez
 ploile ne vor colinda ochii

 în frământarea înțelegerii orașele tac
 cerșetorii nu flămânzesc
 palmele își găsesc obraji să se răzbune
plânsul e obișnuință
si râsul element exotic

 azi, eu desenez
 ceea ce amândoi numim neputință
  pentru că nicio poezie nu poate vorbi
 în locul nostru -
 ele sunt simple exerciții de supraviețuire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu